|

Zelena kava je napitak koji se sastoji od zrna zelene kave a pomažu apsorpciji šećera, masti i škroba iz hrane te na taj način smanjuje količinu kalorija koje unosimo u organizam.
Istraživanja objavljena u međunarodnom časopisu «Journal of International Medical Research» kojim se dokazuje da zelena kava pomaže ljudima da na prirodan način gube tjelesn težinu..
Zelena kava za mršavljenje je proizvod dobiven od vrhunske kvalitete zrna organske kave a njeno pijenje se može uklopiti u svakodnevi život ljudi. Zadovoljstvo ispijanja kave zamjeni se sa Zelenom kavom ne mijenjajući navike niti okuse Vaše kave.
Zelena kava - GreenCoffee™ - je jedinstven proizvod temeljen na vlastitom zaštićenom receptu, koji uključuje sastojke biljke Hoodia i ekstrakt zelene kave.
DOKAZANO DJELUJE
Klinička ispitivanja (kao i osoba koje su koristile ovaj napitak u Hrvatskoj) pokazala su da pijenje Zelene kave jedan puta dnevno u periodu od osam tjedana imaju učinak:
- Smanjuje tjelesnu težinu 10%
- Povećavaju mišićnu masu za 8% u odnosu na masno tkivo
- Smanjuje tjelesni indeks mase tijela za 8%
- Sve navedeno bez određenih dijeta i mjenjanja prehrambenih navika
Uživajte u životu dok mršavite
Zelena kava - GreenCoffee™ - je jedinstven proizvod temeljen na vlastitom zaštićenom receptu, koji uključuje sastojke biljke Hoodia i ekstrakt zelene kave.
Zelena kava - GreenCoffee™ - je potvrđena medicinskim istraživanjem (Journal of International Medical Research, 2007) i dokazano pomaže osobama na prirodan način reducirati svoju težinu.
UPUTSTVO ZA UPORABU
Svako jutro (preporučamo) natašte,
- promješati 1 vrećicu u šalici ili čaši tople vode (2dcl), po potrebi može se dodati malo toplog mlijeka i sladilo radi poboljšavanja ukusa.
Pijenjem Zelene kave uz zadovoljstvo dolaze i rezultati;

- za dva tjedna izgubite do 3 kilograma
- za četiri tjedna izgubite do 5 kilograma
- za šest tjedana izgubite do 7 kilograma
- za osam tjedana izgubite do 10 kilograma
(Ovo su dosadašnji rezultati ispitivanja i nisu garancija djelovanja. Svaka osoba je specifična i ima različite rezultate djelovanja).
INFORMACIJE I SASTOJCI
Sastojci u Zelenoj kavi priječe apsorpciju glukoze u crijevima te tako reguliraju probavu, a kao rezultat je smanjenje tjelesne težine u vremenskom razdoblju od 60 dana.
Zelena kava sadrži antioksidanse i kao takav proizvod poznata je u borbi protiv starenja. Sadrži antioksidanse koji priječe nastanak slobodnih radikala substance koja uzrokuje oštečenje stanica i nastanak bolesti

|
|
DJELOVANJE
AKTIVNI SASTOJCI u Zelenoj kavi su; klorogenska kiselina i polifenol, koji se koristi u hrani a ograničava apsorpciju glukoze u tankim crijevima te na taj način regulira metabolizam.
Priječeći aktivnost glukoze-6-fosfotaze, ograničava ulazak glukoze u krvotok te omogućava oalobađanje triglicerida iz tkiva adipoze.
Coffee Arabica
Sadrži kofein komercijalne vrste. Ubrzava metabolizam blagotvorno dijelujući na probavni sustav.
Klorogenična kiselina
Klorogenična kiselina je obitelj esterere formirana između pojedinih trans cimetnih kiselina i kininske kiseline. Glavni je fenolski sastojak u kavi.
Pronalazi se rastapanjem u biljkama i može biti izoliran iz voća. Ovaj sastojak je već dugo poznat kao antioksidant, usporava distribuciju glukoze u krvotok poslije jela. Felonična kiselina i 5-kafeolna-kinin kiselina: kombinacija klorogenične kiseline sa ostalim komponentama zrnja kave također doprinose usporavanju distribucije glukoze u krvotok poslije jela.
Ling Zhi-Hrastova sijajnica
Poznata u nazivu kao «bijka dugovječnosti». Dobro štiti imunološki sustav , regulira krvn tlak, smanjuje masnoću i kolesterol u krvi. Pojačava aktivnost gušterače i smanjuje šećer u krvi.
Ojačava imunološki sustav štiteći jetru od oštećenja pvećavajući detoksifikaciju.
Ekstrakt ružinih latica-RosePowder
Topiva vlakna koja reguliraju probavu, sadrže phitochemicals koji štiti od raka i kardiovaskularni bolesti. Bogat je izvor vitamina C koji je koristan u borbi protiv diareje i infekcije urinarnog trakta.
Semen Cassiasae - Sjeme Sene (Sennae folium)
Eliminira upale; bubrega, jetre i probavnog sustava. Vlaži stijenke crijeva pomažući njihovo pražnjenje. Pomaže i liječi kod kronične opscipacije
Dietary Fibre - Dijetetska vlakna
Smanjuju kolesterol, količinu šećera u krvi, rizik od raka debelog crijeva. Ostaju neprobavljiva u trbuhu dolazeći u crijeva gdje ferimentiraju stvarajući zdrave bakterije za probavu.
Napomene:
- Čuvajte izvan dohvata male djece.
- Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti
- Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani.
Upozorenje:
Ne preporuča se osobma mlađim od 16 godina i starijim od 65 godina, trudnicama, dojiljama i osobama osjetljivim na kofein.
Način čuvanja:
Držati na suhom mjestu, na sobnoj temperaturi.
Ukoliko imate pitanja ili želite stupiti s nama u kontakt, molimo da ispunite obrazac na dnu i kliknete gumb za slanje upita.
Možete nam poslati i e-mail poruku na adresu ostalo@croinfo.net
, ili putem telefona 051/400-182 ili faxa 051/400-183.
Ako šaljete e-mail, molimo da u naslov (subject) poruke stavite Šifru: OS4
. Ako nas zovete molimo da pri pozivu imate spremnu istu šifru, koja će biti potrebna operateru. U slučaju slanja faxa, molimo da šifru navedete na faxu. |
|